У рамках Проекту формування академічної доброчесності в школі (SAISS) у листопаді 2018 року аналітичним центром CEDOS було проведено сфокусовані групові інтерв’ю з метою виявити особливості освітнього процесу, які впливають на стан академічної доброчесності у закладах середньої освіти України. Учасницями й учасниками були вчителі та батьки учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл. Всього було проведено 6 фокусованих інтерв’ю, по 3 з кожною групою. Групи з вчителями складалися з 8-10 учасників та учасниць.

Запрошуємо ознайомитись із результатами інтерв’ю за наступними посиланнями:

Звіт за результатами фокус-групових інтерв’ю з вчителями шкіл

Звіт за результатами фокус-групових інтерв’ю з батьками/опікунами школярів