Чому важливо заохочувати учнів до власного дослідження?
Ви бачите історію двох дівчат – Марії та Валерії, кожна з яких бере участь у Конкурсі учнівських робіт. Проте, їхні підходи до підготовки роботи відрізняються. Марія разом з учителькою формує список літератури, опрацьовує матеріал та самостійно проводить аналіз. Що ж робить Валерія? Вона вирішує взяти дані зі студентської лабораторної. Разом із мамою, що є викладачкою кафедри біології в університеті, вони оформлюють дослідження. Марія виграє конкурс, і має додаткові бали при вступі в університет. Валерія не змогла якісно захистити свою роботу, тому що не вона була її авторкою.
Перші спроби досліджень є важливими для розвитку в учнів навичок аналізу та критичного мислення. Заохочуйте це у ваших дітях, не виконуйте роботу за них!
Завантажити матеріал можна тут.