/Ресурси/

Ресурси

Nurture independence in your children

Today we are sharing with you our second case! Learning first and foremost teaches us about responsibility and the ability to solve problems and challenges independently. Nurture this independence in your children. Don't do the job for them. To download the material please follow this link. 

Переглянути

Copying doesn’t give you knowledge

Academic IQ project pioneering the new thematic rubric to address the importance of academic integrity and education quality. This visualization of the variety of cases on this topic proves that academic integrity is everyone's concern. Academic integrity is based on six principles. Today we'll talk about three of them: honesty, respect, and fairness. With this [...]

Переглянути

«Як протидіяти неправдивому авторству?» – Інфобюлетень №13

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ – продовжує рубрику Infobulletin. 13-й номер інформаційного бюлетеня присвячений непростій темі протидії неправдивому авторству. У випуску «Як протидіяти неправдивому авторству?» йдеться про феномен примарного авторства, проблему написання академічних робіт на замовлення, етику у публікуванні результатів дослідження та співавторство. Номер об'єднав виклики, і пропоную рішення, як студентам [...]

«Як посилити політику доброчесності ЗВО?» – Інфобюлетень №12

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти - Academic IQ - продовжує рубрику Infobulletin. 12-й номер інформаційного бюлетеня відкриває 2021 рік темою "Як посилити політику доброчесності ЗВО". У номері узагальнюються кращі практики та описуються рекомендації закладам вищої освіти, які покращать поінформованість учасників освітнього процесу з політиками академічної доброчесності, а також допоможуть налагодити та узгодити процес моніторингу [...]

Серія Інфобюлетенів “Академічна доброчесність”

Проект сприяння академічній доброчесності започатковує рубрику Infobulletin.  Якщо у вас часто виникали запитання про різні аспекти академічної доброчесності, не були певними щодо термінології, визначень, практик, намагаєтесь вберегтись від плагіату чи інших, інколи випадкових та несвідомих порушень, у нас для вас хороші новини. Ми періодично намагатимемось дати відповідь на найчастіші запитання щодо доброчесності у навчанні чи [...]

Березень 30, 2020|Ресурси|

Сценарії уроків та презентації “Академічна доброчесність в школі”

Вашій увазі пропонуємо оновлені версії сценаріїв уроків та презентаційних матеріалів "Академічна доброчесність в школі". Цей матеріал розроблено в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності (SAIUP) консультантами Сергієм Горбачовим та Іваном Пікулем за редакційною підтримкою команди EdEra та SAIUP. Матеріали стануть корисними для проведення занять з учнями старших класів для пояснення важливості дотримання принципів академічної доброчесності у [...]

Переглянути

Онлайн-курс “Академічна доброчесність для вчителів” на EdEra

До уваги вчителів школи, педагогів закладів професійної та вищої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями академічної доброчесності! Представляємо вам онлайн курс з академічної доброчесності на платформі EdEra, який можна знайти за покликанням: http://bit.ly/2lWMiTm В курсі ми розповідаємо: ✔️як учитель чи вчителька 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів; ✔️як навчити уникати плагіату; [...]

Переглянути

Методичні вказівки для вчителів та зошит “Виховуємо академічну доброчесність в школі” (оновлена версія)

  Проект сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) радий представити до вашої уваги оновлену версію Методичних вказівок для вчителів "Виховуємо академічну доброчесність в школі" (оновлена версія) розроблених в рамках Проекту Наталією Шліхтою та Іриною Шліхтою. Цей посібник покликаний запропонувати підходи для виховання академічної доброчесності у школі, надати деякі практичні інструменти та ідеї для роботи з [...]

Переглянути

Опитування 2016 і 2018 років в університетах-учасниках SAIUP: порівняльний звіт

До Вашої уваги - Порівняльний звіт за опитуваннями 2016 і 2018 років в університетах-учасниках SAIUP, що детально описує основні зміни, які відбулися в десятьох університетах за 2 роки між опитуваннями у 2016 та 2018 роках, що стосуються стану академічної доброчесності та особливостей організації освітнього процесу в них. Опитування було проведене аналітичним центром CEDOS спільно з GfK [...]

Переглянути
Травень 20, 2019|Ресурси|

Інтерв’ю батьків та вчителів щодо академічної доброчесності в школі

У рамках Проекту формування академічної доброчесності в школі (SAISS) у листопаді 2018 року аналітичним центром CEDOS було проведено сфокусовані групові інтерв’ю з метою виявити особливості освітнього процесу, які впливають на стан академічної доброчесності у закладах середньої освіти України. Учасницями й учасниками були вчителі та батьки учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл. Всього було проведено 6 фокусованих [...]

Переглянути