//Впровадження кодексів честі

Впровадження кодексів честі

Рекомендації для університетів та розширений глосарій термінів та понять із академічної доброчесності

  "Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності" та "Розширений глосарій термінів та понять із академічної доброчесності" мають на меті забезпечити ЗВО в Україні практичними приписами щодо створення у них культури академічної доброчесності і механізмів, які забезпечуватимуть її підтримку на кампусах. "Рекомендації" складаються із шести розділів, кожен з яких присвячений аспектам формування навичок [...]

Переглянути

Кодекси честі у боротьбі за академічну доброчесність – думка професорів Центру академічної доброчесності

Академічна доброчесність в університетах різного обсягу студентів часто залежить від існування/неіснування у ЗВО кодексів честі. Для того, аби не лише вміло розробити такий документ, але й зробити його дієвим та авторитетним для учасників освітнього процесу, академічна спільнота має передати першість на його (кодексу) створення тим активним представникам Академії, які конструктивно та проактивно виконуватимуть роль "законодавців" [...]

Переглянути

Десять принципів академічної доброчесності для викладачів (Центр академічної доброчесності)

Десять принципів академічної доброчесності для викладачів Принципи академічної доброчесності, яких мають дотримуватися викладачі, аби сприяти чесному навчанню студентів та творенню науки в університетських стінах. © Центр академічної доброчесності. «Десять принципів» уперше опубліковані як стаття «Викладачі та академічна доброчесність» у виданні «Synthesis: Law and Policy in Higher Education», літо 1997 р., редактор Ґері Павела. Оригінал англійською [...]

Переглянути

Мотивація студентів до навчання як визначальна умова академічної доброчесності (ДОСЛІДЖЕННЯ)

21 березня у приміщенні Українського кризового медіа центру відбулась презентація результатів дослідження «Академічна доброчесність: стан та фактори впливу» Дослідження було проведено в листопаді-грудні 2016 року Аналітичним центром CEDOS спільно з Gfk Ukraine в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в України (SAIUP), за підтримки Посольства США в Україні. . Мета: Опитування проводилось з метою встановити думку студентів [...]

Переглянути

Рекомендації щодо впровадження кодексу честі в закладах освіти

Пропонуємо ознайомитися із зведеними рекомендаціями щодо створення та впровадження кодексів честі, які підготував консультант Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Єгор Стадний. Рекомендації пропонують глосарій – основні терміни і поняття, які варто використовувати при роботі над кодексом честі для його універсалізації та уникнення можливих термінологічних непорозумінь, можливі етапи роботи над створенням кодексу честі, його [...]

Переглянути