//Інноватика у викладанні

Інноватика у викладанні

“Як поліпшити (не) дистанційне навчання” – Інфобюлетень #9

Публікуємо 9 випуск бюлетеня - "Як поліпшити (не) дистанційне викладання". У номері йдеться про те, як будувати освітній процес у межах карантинних обмежень, та як покращити методики викладання на навчання тим, хто працює/навчається в онлайн-освіті. Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Виникають запитання про різні аспекти академічної доброчесності?  Не певні щодо термінології, визначень, практик?  [...]

Сценарії уроків та презентації “Академічна доброчесність в школі”

Вашій увазі пропонуємо оновлені версії сценаріїв уроків та презентаційних матеріалів "Академічна доброчесність в школі". Цей матеріал розроблено в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності (SAIUP) консультантами Сергієм Горбачовим та Іваном Пікулем за редакційною підтримкою команди EdEra та SAIUP. Матеріали стануть корисними для проведення занять з учнями старших класів для пояснення важливості дотримання принципів академічної доброчесності у [...]

Переглянути

Онлайн-курс “Академічна доброчесність для вчителів” на EdEra

До уваги вчителів школи, педагогів закладів професійної та вищої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями академічної доброчесності! Представляємо вам онлайн курс з академічної доброчесності на платформі EdEra, який можна знайти за покликанням: http://bit.ly/2lWMiTm В курсі ми розповідаємо: ✔️як учитель чи вчителька 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів; ✔️як навчити уникати плагіату; [...]

Переглянути

Методичні вказівки для вчителів та зошит “Виховуємо академічну доброчесність в школі” (оновлена версія)

  Проект сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) радий представити до вашої уваги оновлену версію Методичних вказівок для вчителів "Виховуємо академічну доброчесність в школі" (оновлена версія) розроблених в рамках Проекту Наталією Шліхтою та Іриною Шліхтою. Цей посібник покликаний запропонувати підходи для виховання академічної доброчесності у школі, надати деякі практичні інструменти та ідеї для роботи з [...]

Переглянути

Інтерв’ю батьків та вчителів щодо академічної доброчесності в школі

У рамках Проекту формування академічної доброчесності в школі (SAISS) у листопаді 2018 року аналітичним центром CEDOS було проведено сфокусовані групові інтерв’ю з метою виявити особливості освітнього процесу, які впливають на стан академічної доброчесності у закладах середньої освіти України. Учасницями й учасниками були вчителі та батьки учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл. Всього було проведено 6 фокусованих [...]

Переглянути

Рекомендації для університетів та розширений глосарій термінів та понять із академічної доброчесності

  "Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності" та "Розширений глосарій термінів та понять із академічної доброчесності" мають на меті забезпечити ЗВО в Україні практичними приписами щодо створення у них культури академічної доброчесності і механізмів, які забезпечуватимуть її підтримку на кампусах. "Рекомендації" складаються із шести розділів, кожен з яких присвячений аспектам формування навичок [...]

Переглянути

Матеріали тренінгу «Академічне письмо та доброчесність: найкращі практики для успіху»

  До Вашої уваги матеріали з тренінгу «Academic Writing with Integrity: Best Practices for Success» (Академічне письмо та доброчесність: найкращі практики для успіху), присвяченому академічному письму та доброчесності, який проводився за підтримки SAIUP та RELO, професором Робертом Коте, Ph.D., Директором Програми із вдосконалення навичок письма (Writing Skills Improvement Program) при Університеті Арізона (University of Arizona). Презентації детально охоплюють наступні питання: академічна доброчесність; академічне [...]

Переглянути

Brief guide on how to start a conversation about academic integrity in you classroom

A Guide on establishing academic integrity rules and suporting culture of AI in classrooms will assist teachers of English and English speaking educators and volunteers on new approaches to lead conversations with youth on real learning, value of education, authentic studying and rules that support AI. Materials were developed by Kristine Nugent, U.S. Fulbright Scholar [...]

Переглянути

Матеріали тренінгу “Writing with Integrity: Keys to Success”

Раді представити вашій увазі матеріали триденного тренінгу «Writing with Integrity: Keys to Success», присвячених академічному письму та доброчесності, який проводився за підтримки SAIUP та RELO, професором Робертом Коте, Ph.D., Директором Програми із вдосконалення навичок письма (Writing Skills Improvement Program) при Університеті Арізона (University of Arizona). Матеріали першого дня знайомлять із поняттям академічної доброчесності, стисло розповідають, [...]

Переглянути

Розробка і планування навчальних подій як засіб запобігання порушень академічної доброчесності – Семінар

26-27 квітня у Чернівецькому національному університеті імені Ю. Федьковича пройшов семінар для викладачів, протягом якого ми розглянули новітні теоретичні розробки щодо ефективності навчання та викладання в закладах вищої освіти, проаналізували програми дійсних навчальних курсів, ознайомимось з інструментами запобігання порушень академічної доброчесності. Курс вела Людмила Криворучка, кандидат філософських наук, Директор Докторської школи ім. Родини Юхименків Національного університету [...]

Переглянути