Американські Ради з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти” запрошують на вебінар “Як створити центр забезпечення якості освіти – досвід Університету Ватерлоо”

Коли: 27 квітня 2021 року, 16:00
Де: платформа зум: https://us02web.zoom.us/j/87400180585
Участь: безкоштовна за попередньої реєстрації

Реєстрація: https://forms.gle/jQbsFJWErZGLrKH6A

Про подію:
На вебінарі ми детально розглянемо досвід Університету Ватерлоо (Онтаріо, Канада) щодо створення Центру забезпечення якості освіти. Зокрема, коротко поговоримо про процес забезпечення якості освіти та освітні стандарти в Онтаріо, а також їхній вплив на функціонування Центру забезпечення якості.
Поговоримо про обов’язки та діяльність Центру, а також про переваги існування такого Центру та його значення для університету.

Спікерка:
Аманда Маккензі, M.A., директорка із забезпечення якості освіти (освітніх програм) в Університеті Ватерлоо, Онтаріо, Канада. Вона також керує процесом забезпечення якості та академічної доброчесності в університеті.

Професійний досвід у галузі академічної доброчесності: очільниця Ради академічної доброчесності Онтаріо (AICO) у 2014-2017 рр.; співзасновниця та фасилітаторка Канадського консорціуму Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI); членкиня Перехідного комітету Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI), 2016-2018 рр. Наразі Аманда є членкинею Ради директорів ICAI.
З 2014 року Аманда регулярно проводила День канадського консорціуму ICAI, регулярно виступала на щорічних конференціях Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI), а також проводила презентації на Першій середземноморській конференції ICAI в Афінах (Греція) та на Міжнародній конференції проти плагіату у Європі та за її межами (Чехія). У 2016 році Аманда відвідала Індію для вивчення академічної доброчесності в ряді університетів по всій країні. Зараз у фокусі її роботи академічне шахрайство, підходи викладачів щодо академічної доброчесності та перетин забезпечення якості освіти та академічної доброчесності.