Американські Ради з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ”, запрошують на вебінар “Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів”.

Коли: 30 листопада 2021 року

Час: 16:30

Де: Платформа “Зум” 

Участь у вебінарі безкоштовна, за умови попередньої реєстрації.

Лінк на реєстраційну форму: https://forms.gle/9d7BwSXNxtTsFhsG9 

Про подію:

 Хижацькі видання пропонують публікацію статті в обмін на високу вартість послуги публікації. В результаті цього, якість таких публікацій низька, репутація дослідників, дослідниць та інституцій, в яких вони працюють, страждає, а доброчесність цих законних видань можна ставити під сумнів. Існування хижацьких видань применшує роль редакційного процесу, процесу взаємного рецензування чи інших процедур, які є невід’ємною частиною подачі статей в авторитетні видання.

Хоча багато зацікавлених сторін можуть постраждати від наслідків публікації наукових праць у хижацьких журналах (дослідники, видавці, професійні установи, акредитаційні органи, донори тощо), сьогодні під час вебінару ми зосередимо увагу на тому, як можуть постраждати автори публікацій та інституції, у яких вони працюють. Ми ближче ознайомимося із поняттям «хижацькі видання», які наслідки публікація у них може нести для дослідників, а також із всесвітньою ініціативою «Обдумайте. Перевірте. Відправте» (Think. Check. Submit). Ця ініціатива пропонує перевірити видання за допомогою контрольного списку критеріїв та зрозуміти, чи слід у ньому друкувати свою працю, а також рекомендує, які кроки слід зробити університетам для того, щоб підвищити рівень обізнаності наукових працівників, студентів та бібліотекарів з цих питань.

Хоча зараз дослідження окремих аспектів цієї теми не є вичерпаними, проведений аналіз хижацьких журналів та їх поширення серед авторів показав, що переважно ці автори є недосвідченими дослідниками, які живуть в країнах, що розвиваються. Таким чином, більш усвідомлене ставлення до цих питань та ретельний вибір видань, у яких ви хочете публікувати результати свої дослідження, взагальному покращить якість досліджень, які публікуються.

Під час вебінару учасники також ознайомляться із окремими практиками, які можуть бути застосованими управлінцями у вищій освіти, щоб впевнитися у правильності їх підходів до перевірки наукових здобутків: співробітників, перед тим, як приймати їх на роботу, підвищувати чи видавати гранти на дослідження; для консультування молодих дослідників на початку їх наукової кар’єри; забезпечувати високу репутацію інституції – досліджень, академічної роботи, інновацій, та викладання.

Учасники вебінару отримають доступ до онлайн-ресурсів, що стосуються наукових публікацій. Ці матеріали можуть використовуватися як ресурси для подальшого детального аналізу феномену хижацьких видань та підвищення рівня обізнаності серед науковців, адміністраторів та студентів.

Спікерка:

Діна Вьорткіна, директорка Офісу інформації та навчальних технологій Коледжу освіти Університету штату Флорида. Сфери її професійних зацікавлень включають навчальні та освітні технології, інновації у вищій освіті, навчальні системи, професійний розвиток, профорієнтація для молодих працівників та керівництва освітніх закладів, онлайн та змішане навчання й викладання, активні освітні простори, а також включення інноваційних навчальних технологій у середню та вищу освіту.