Оригінал статті “Now What? Bouncing Back from an Unusually High Caseload of Academic Dishonesty” авторства Кортні Каллен – Програмний координатор Офісу Академічної чесності в Університеті Джордії.  Стаття перекладена з офіційного сайту Міжнародного центру з академічної доброчесності (International Center for Academic Integrity), доступна за покликанням:
https://www.academicintegrity.org/blog/instructional/now-what-bouncing-back-from-an-unusually-high-caseload-of-academic-dishonesty/

Для усіх, хто сповідує та дотримується академічної доброчесності, минулий навчальний семестр, схоже, що відзначився високим рівнем наявності академічного шахрайства. Якщо ви думали, що це траплялося тільки у вас, додаток Google News щотижня може надсилати вам імейли-новини з детальною інформацією про те, як інші навчальні заклади борються з академічним шахрайством. Для викладачів, студентів та науковців попередній навчальний рік був складним.

Ні світова, ні академічна спільнота не були готові до цієї пандемії, тому жодна із сторін навчального процесу не несе відповідальності за нові проблеми, що виникли. Проте, можна стверджувати що ці сторони не змогли працювати разом, щоб пережити цей кризовий час. Отож, що можна зробити в майбутньому для покращення комунікації та співпраці зі своїми студентами та  колегами?

По-перше: Перегляньте стратегії викладання. За час викладання, ви могли відзначити, які підходи працюють краще, а які виявились нерезультативними. Якщо у вас є певні методики, які позитивно впливають на студентську успішність, – поділіться цією інформацією з колегами. Викладачі з різних факультетів не завжди взаємодіють одне з одним, проте ви можете знати певні хитрощі та дати поради, які можуть бути корисними вашим академічним колегам.

По-друге: Надання консультативних порад/інструкцій. Якщо у вас були передбачені певні консультативні заходи для студентів, перегляньте, наскільки вони функціональні у онлайн-режимі. Якщо вони виявилися неефективними, ймовірно, варто відкласти їх до того часу, коли можливо буде проводити їх при особистих зустрічах зі студентством. Оцініть інформаційну наповненість ваших рекомендацій, адаптуйте їх до потреб студентства.

По-третє: Чітка комунікація. Надсилайте нагадування, поради, рекомендації про ключові моменти та завдання протягом усього семестру. Можливо, у вашому університеті є опція публікації в інформаційному бюлетені або газеті, де можна розміщувати інформацію, без постійного спаму на вашу електронну пошту чи пошту студентів.

По-четверте: Адаптуйте свої очікування та прагнення. Ви наразі можете бути зайняті закриттям усіх завдань, які виникли у період фінальних іспитів, проте інші викладачі та студенти вже готові до нового навчального семестру. Прийміть цей виклик. Цей семестр теж може принести багато навантаження на систему забезпечення академічної доброчесності в університеті. Проте у вас вийде пройти через це знову!

Хоча ми все ще у стані турбулентності від усього цього дистанційного навчання та нових незручних інструментів викладання, повернення до «нормального» академічного життя вже близько.

 

Статтю з англійської переклала асистентка проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти” Москалевич Євгенія.