Чому важливо заохочувати учнів до власного дослідження? 

Ви бачите історію двох дівчат – Марії та Валерії, кожна з яких  бере  участь у Конкурсі учнівських робіт. Проте, їхні підходи до підготовки роботи відрізняються. Марія разом з учителькою формує список літератури, опрацьовує матеріал та самостійно проводить аналіз. Що ж робить Валерія? Вона  вирішує взяти дані зі студентської лабораторної. Разом із мамою, що є викладачкою кафедри біології в університеті, вони оформлюють дослідження. Марія виграє конкурс, і має додаткові бали при вступі в університет. Валерія не змогла якісно захистити свою роботу, тому що не вона була її авторкою. 

Перші спроби досліджень є важливими для розвитку в учнів навичок аналізу та критичного мислення. Заохочуйте це у ваших дітях, не виконуйте роботу за них! 

Завантажити матеріал у високій якості можна тут. 

Переглянути матеріали можна тут.