Американські Ради з міжнародної освіти у межах упровадження проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, у партнерстві з Міжнародним центром академічної доброчесності (International Center for Academic Integrity) запрошують на лекцію “Коли хороші студенти ухвалюють хибні рішення: чому студенти обманюють”.

Коли: 16 лютого 2021 року
Де: платформа зум
Участь: безкоштовна за попередньої реєстрації

Лінк до реєстраційної форми: http://bit.ly/3q4Foaw

Лектор: Доктор Девід Ретінджер (Dr. David Rettinger, Ph.D.)

Про лектора:

Dr. David Rettinger, Ph.D. – професор психологічних наук і директор академічних програм доброчесності в Університеті Мері Вашингтон (УМВ). Він також є операційним радником системи доброчесності, ініційованої та очолюваної студентами УМВ. У межах наукової діяльності доктор Ретінджер цікавиться академічно-доброчесною поведінкою: публікацї його досліджень з психології шахрайства можна знайти в таких наукових виданнях, як «Theory into Practice», «Research in Higher Education», «Ethics and Behavior», а також «Psychological Perspectives on Academic Cheating». Доктор Реттінджер є почесним президентом Міжнародного центру академічної доброчесності, організації, заснованої для боротьби з шахрайством, плагіатом та академічною нечесністю у вищій освіті. В центрі пан Девід також очолює напрямок з проведення оцінки та опитувань у продовження Дослідження академічної доброчесності доктора Маккейба. Девід Ретінджер здобув ступінь доктора філософії (1998) та ступінь магістра (1994) з психології в Університеті Колорадо, Боулдер. У 1991 у Мічиганському університеті Ен Арбор, він отримав диплом бакалавра з особливою відзнакою у психології.

Про подію:

Порушення академічної доброчесності є екзистенційною загрозою для вищої освіти. Коли ми втрачаємо впевненість у навичках та знаннях випускників. Цінність їхніх професійних повноважень та вищої освіти як соціального блага також ставиться під сумнів.

Для того, щоб відповісти на цю загрозу, ми повинні зрозуміти причини, чому студенти обманюють, і працювати саме з цими причинами – на рівні факультетів, університетів та на рівні суспільства.

І все ж, академічна доброчесність – це більше, ніж просто відсутність обману. Справжня академічна доброчесність вимагає академічної культури, яка сприяє автентичному навчанню та взаємоповазі.

Хоча впровадження та дотримання відповідних політик є важливим, психологічні дослідження вказують на те, що до розвитку академічної доброчесності потрібно підходити цілісно та акцентувати на розвитку особистісної етики, кращих практик викладання та мислення, зорієнтованого на постійне зростання.