//Інформаціні бюлетені

Інформаціні бюлетені

Пропонуємо вашій увазі серію інформаційних бюлетенів “Академічна доброчесність Infobulletin”, де ви зможете почернути практичні поради щодо забезпечення доброчесного навчання.

Якщо у вас часто виникали запитання про різні аспекти академічної доброчесності, не були певними щодо термінології, визначень, практик, намагаєтесь вберегтись від плагіату чи інших, інколи випадкових та несвідомих порушень, у нас для вас хороші новини. Ми періодично намагатимемось дати відповідь на найчастіші запитання щодо доброчесності у навчанні чи науковій діяльності. Infobulletin – це підбірка матеріалів для детального ознайомлення з різними аспектами забезпечення академічної доброчесності.

Серія Infobulletin підготована консультантом проєкту Academic IQ Євгеном Ніколаєвим.

“Як реагувати на порушення доброчесності?» – Інфобюлетень №15

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ – продовжує рубрику Infobulletin. 15-й номер інформаційного бюлетеня пропонує проаналізувати, яким чином викладачам зокрема і закладу освіти загалом варто реагувати на порушення академічної доброчесності. Як удосконалити внутрішні процедури, налагодити політики, згуртувати викладачів та студентів, змінити фокус з покарань на навчання - про це йдеться у новому [...]

«Як запобігати аутсорсингу завдань?» – Інфобюлетень №14

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ – продовжує рубрику Infobulletin. 14-й номер інформаційного бюлетеня пропонує тему аутсорсингу завдань. Завдання на замовлення, куплені наукові роботи здобувачів освіти, неправомірна допомога у написанні робіт, які здобувачі мають готувати самостійно - болюча тема сьогодення. Як викладачам запобігти тому, аби здобувачі освіти видавали чужі роботи за свої, [...]

«Як протидіяти неправдивому авторству?» – Інфобюлетень №13

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ – продовжує рубрику Infobulletin. 13-й номер інформаційного бюлетеня присвячений непростій темі протидії неправдивому авторству. У випуску «Як протидіяти неправдивому авторству?» йдеться про феномен примарного авторства, проблему написання академічних робіт на замовлення, етику у публікуванні результатів дослідження та співавторство. Номер об'єднав виклики, і пропоную рішення, як студентам [...]

«Як посилити політику доброчесності ЗВО?» – Інфобюлетень №12

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти - Academic IQ - продовжує рубрику Infobulletin. 12-й номер інформаційного бюлетеня відкриває 2021 рік темою "Як посилити політику доброчесності ЗВО". У номері узагальнюються кращі практики та описуються рекомендації закладам вищої освіти, які покращать поінформованість учасників освітнього процесу з політиками академічної доброчесності, а також допоможуть налагодити та узгодити процес моніторингу [...]

“Як підготувати якісний силабус?” – Інфобюлетень №11

Проєкт сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP продовжує рубрику Infobulletin. 11-ий номер інформаційного бюлетеня про академічну доброчесність не забарився. У номері "Як підготувати якісний силабус?" ви знайдете поради щодо того, що слід та не слід включати до силабусу, чому важливо його оновлювати та як структурувати. Ознайомитись із матеріалом можна за покликанням: Integrity-bulletin-11-1. Будемо вдячні за [...]

Липень 21, 2020|Інформаціні бюлетені|

“Як формулювати результати навчання?” – Інфобюлетень №10

Публікуємо 10 номер інформаційного бюлетеня про академічну доброчесність та аспекти, від яких залежить її забезпечення. У номері "Як формулювати результати навчання" мова про те, як надати результатам навчання реальної ваги, та як впровадити модель "зворотного дизайну" змісту навчального предмета. Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Виникають запитання про різні аспекти академічної доброчесності? Не певні [...]

“Як поліпшити (не) дистанційне навчання” – Інфобюлетень #9

Публікуємо 9 випуск бюлетеня - "Як поліпшити (не) дистанційне викладання". У номері йдеться про те, як будувати освітній процес у межах карантинних обмежень, та як покращити методики викладання на навчання тим, хто працює/навчається в онлайн-освіті. Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Виникають запитання про різні аспекти академічної доброчесності?  Не певні щодо термінології, визначень, практик?  [...]

«Як підтримати чесність дистанційного навчання?»– Інфобюлетень #8

Публікуємо восьмий випуск інфобюлетня “Академічна доброчесність” – “Як підтримати чесність дистанційного навчання?”Цей номер має допомогти викладачам та адміністраціям побудувати освітній процес злагоджено, не зважаючи на карантинні обмеження та неможливість аудиторного навчання. Окрему увагу присвячено типам завдань та оцінюванню, - як налагодити дистнаційний процес здобуття освіти. Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Виникають запитання про [...]

Як підвищити якість оцінювання?– Академічна доброчесність Інфобюлетень #7

Рекомендуємо до прочитання 7 випуск інфобюлетня “Академічна доброчесність” - "Як підвищити якість оцінювання?" У цьому номері дізнаємося, яка роль оцінювання у підтримці академічної доброчесності, "секрети" доброчесного оцінювання. Також, поговоримо про специфіку оцінювання та його різновиди. Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin. Виникають запитання про різні аспекти академічної доброчесності?  Не певні щодо термінології, визначень, практик?  [...]

Студентський плагіат, частина 2. Що робити? – Академічна доброчесність Інфобюлетень #6

Рекомендуємо до прочитання 6 випуск інфобюлетня "Академічна доброчесність". Студентський плагіат, частина 2. Що робити? В цьому номері аналізуємо, як не сприяти студентському плагіатові, та ділимося ідеями, які викладачі можуть втілити в життя без складнощів у себе на парах.  Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику nfobulletin. Якщо у вас часто виникали запитання про різні аспекти академічної [...]