/Новини університетів

Новини університетів

Перша спроба власного дослідження

Чому важливо заохочувати учнів до власного дослідження?  Ви бачите історію двох дівчат - Марії та Валерії, кожна з яких  бере  участь у Конкурсі учнівських робіт. Проте, їхні підходи до підготовки роботи відрізняються. Марія разом з учителькою формує список літератури, опрацьовує матеріал та самостійно проводить аналіз. Що ж робить Валерія? Вона  вирішує взяти дані зі студентської [...]

Шукаємо спікерів! Дистанційка: Історії успіху переходу на онлайн/змішану освіту

До уваги викладачів та викладачок закладів вищої освіти! “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти - Academic IQ” спікерів для участі в серії наших вебінарів “Дистанційка: Історії успіху переходу на онлайн/ змішану освіту”. Якщо вашому ЗВО вдалося успішно перейти на дистанційне чи змішане навчання в умовах пандемії, і ви хочете поділитися цим кейсом із колегами з [...]

Дослідницька етика

Поговоримо про дослідницьку етику.  Це історія про вченого, який дуже довго працював над своєю дослідницькою гіпотезою та проводив дослідження. Проте результати не виявилися не такими, на які він очікував. Дослідник вирішує підробити їх аби гіпотеза підтвердилася. Тепер результати виглядають ідеально, і він вирішує зробити про це публікацію. Публікацію знаходить молода вчена, і… повторює ці досліди. [...]

Знання не купиш

20 жовтня 2021 року ми відзначали День боротьби з замовними роботами. Цей сюжет ми розробили раніше, проте вирішили поділитися з вами тепер. Ця історія про хлопця, який вирішив піти найлегшим шляхом та просто купити собі кваліфікацію. Але ж знання та навички так легко не отримаєш. Навчайтесь відповідально! Завантажити матеріали у високій якості можна тут.  Переглянути [...]

Замовні роботи – небезпечний академічний аутсорсинг

Напередодні Дня боротьби з замовними роботами, який у 2021 році припадає на 20 жовтня, ми розпочали відкритий діалог з академічною спільнотою на тему того, яким має бути коректний переклад терміну «contract cheating». Зібрані нами пропозиції показали, що найбільш простим для розуміння і водночас таким, що передає суть поняття, буде термін «замовні роботи». Саме цього терміну [...]

Виконуй доброчесно!

Ми  продовжуємо нашу тематичну рубрику з сюжетами академічної доброчесності.  Сьогодні поговоримо про самоплагіат та чому він є порушенням академічної доброчесності.  Історія розповідає про підготовку групового проєкту, який повністю базувався на попередньому, захищеному з іншого предмета. Використання попередніх наукових результатів як нових є самоплагіатом. Завантажити матеріали у високій якості можна тут.  Переглянути. 

Вебінар “Спартанці науки: інтервенція академічної доброчесності”

Запрошуємо усіх охочих дізнатися про досвід Університету штату Мічиган (Michigan State University) та Темпльського університету (Temple Univerisity) у створенні унікальних моделей системи академічної доброчесності та оцінювання, а також обговорити, як окремі елементи цих систем можуть бути втілені на кампусі вашого університету. Окрім цього, на вебінарі ви дізнаєтеся про те, як практично створювати курси з академічної [...]

Academic IQ вривається в новий навчальний рік!

Початок нового навчального року команда “Ініціативи академічної доброчесності та якості освіти - Academic IQ” розпочинає з живої лекції!  На запрошення Єгора Стадного, віце-президента Київської школи економіки, заступника міністра освіти у 2019-2020 рр, консультанта Проєкту Academic IQ, 3 вересня 2021 координаторка Проєкту Катерина Костогриз та старша фахівчиня Проєкту Марта Томахів поспілкувалися з 90 студентами-першокурсниками Київської школи економіки.   [...]

Вебінар “Система опитування стейкхолдерів у ЗВО. Аналіз результатів та прийняття рішень”

Опитування стейкхолдерів у ЗВО є важливим інструментом забезпечення якості освіти. Дані, зібрані під час опитувань, дозволяють побачити сильні та слабкі сторони у діяльності ЗВО, зрозуміти причини тих чи інших проблем та сформувати найдоцільніший для конкретного ЗВО шлях розвитку. Усе це можливе лише за умови якісно складеного опитування. Саме про те, як перетворити опитування на дієвий [...]

Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів

Команда проєкту “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти”, разом із онлайн-платформою Прометеус, розробили онлайн-курс для викладачів ЗВО.  На цьому курсі викладачі зможуть подивитися на  власне викладання через призму академічної доброчесності, дізнатися теоретичні основи, а також опанувати практичні інструменти, які допомагають посилити культуру академічної доброчесності. Курс складається з 6 модулів:  Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у [...]